Mimo, że Małopolska to jedno z mniejszych polskich województw, ma ono sporo do zaoferowania zarówno przyjezdnym z innych części kraju, jak i zza granicy. Dzieje się tu wiele, stąd zdarza się, że ciężko znaleźć coś dla siebie w gąszczu wiadomości o godnych zwiedzenia zabytkach oraz planowanych eventach kulturalnych bądź sportowych w Małopolsce. Gdzie szukać kompleksowych […]

W sieci można niezwykle łatwo zdobyć informacje na dowolny temat. Internauci upodobali sobie zwłaszcza odpytywanie Google o kwestie zdrowotne, często wręcz poprzedzając ostateczną decyzję o konsultacji z lekarzem godzinami surfowania po sieci z nadzieją na własnoręczne odszukanie odpowiedzi na palący problem. Lecz czy to mądry model stosowania informacji udostępnianych na portalach o zdrowiu i urodzie? […]

Żeby konsument znalazł twoją działalność powinieneś nie tylko złożyć firmową stronę www, ale także zatroszczyć się o jej widoczność na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony oraz to czy cyklicznie dodawane są do niej nowe rzetelne i użyteczne dla użytkownika informacje. Lecz nie wolno również pominąć tzw. link buildingu, a […]

Mimo, że Małopolska to jedno z najmniejszych województw w Polsce, ma ono sporo do zaoferowania zarówno turystom z innych części kraju, jak i zza granicy. Dzieje się tu dużo, więc często ciężko odnaleźć się w setkach informacji o zbliżających się imprezach sportowych bądź kulturalnych i godnych zwiedzenia zabytkach w Małopolsce. Atrakcje w Małopolsce – odwiedź […]

Przeglądając różne strony internetowe możemy natknąć się na takie, które zwracają błąd 404 – strony nie znaleziono. Co się kryje pod tym pojęciem, jak naprawić taki błąd i jak sobie z nim radzić? Podpowiemy w tym artykule. Czym jest błąd 404 – Page Not Found i co on oznacza? Błąd 404 jest jednym z kodów […]

Wszyscy wiemy, czym jest copywriting, ale UX writing to wciąż dość nowe pojęcie, nieczęsto używane w Polsce. Podobnie jest z microcopy, mimo że stykamy się z nim na co dzień, korzystając z dowolnej strony internetowej. W artykule wyjaśniamy, czym jest UX writing i microcopy oraz dlaczego warto o nie zadbać. UX writing – co to […]

WordPress okazał się w ciągu ostatnich kilku lat tak modnym CMS-em, iż ilość witryn oraz sklepówinternetowych tworzonych z jego wykorzystaniem szacuje się już na miliony. Powszechność korzystania z tego systemu zarządzania treścią sprawia, iż strony wykonane na WordPressie bywają częstym celem ataków hakerów. W razie zawirusowania witryny złośliwym oprogramowaniem, nieodzowne jest usunięcie infekcji z WordPressa. […]

Jeśli prowadzisz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, z pewnością z czasem myślisz nad tym, co zrobić, aby pojawiała się ona jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. Jasne jest wszak, że współcześnie obecność w internecie jest jednym z warunków sukcesu, gdyż to właśnie tu szereg klientów po raz pierwszy zetknie się z twoją działalnością. […]

Samo stworzenie strony internetowej nie gwarantuje nam, że pojawi się ona w wynikach wyszukiwania. Aby tak się stało, należy dodać ją do indeksu Google. Jak to zrobić? Czym jest indeksowanie strony? Indeksowanie strony internetowej to proces, podczas którego roboty Google zbierają informacje ze strony i porządkują je w indeksie wyszukiwania. Każda strona, zanim pojawi się […]

WordPress, stworzony przede wszystkim jako oprogramowanie blogowe, w ciągu kilkunastu lat stał się nadzwyczaj często używanym systemem zarządzania treścią. Ponieważ jest szybki i łatwo można przyswoić sobie zasady jego obsługi, korzysta się z niego w tej chwili do projektowania sklepów internetowych i skomplikowanych stron firmowych. Aczkolwiek ten system zarządzania treścią może być przyczyną problematycznych sytuacji, […]

Top