Kwestia User Experience to relatywnie świeży temat na polskim rynku. Niemniej jak we wszystkim, co nowe i świeże można wyróżnić wiele osób, dla których określenie „pionier” czy „przodownik” pasuje jak ulał! Jeżeli jesteś osobą, która chce rozwijać swoją wiedzę, ponieważ na przykład chcesz zostać designer lub masz może własną firmę czy już działasz w branży, […]

Żeby konsument znalazł twoją działalność powinieneś nie tylko złożyć firmową stronę www, ale także zatroszczyć się o jej widoczność na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony oraz to czy cyklicznie dodawane są do niej nowe rzetelne i użyteczne dla użytkownika informacje. Lecz nie wolno również pominąć tzw. link buildingu, a […]

Spacery wirtualne po firmach stają się popularne, a wiele osób coraz częściej zamawia przygotowanie takiego spaceru, a następnie umieszczenie go na wizytówkach Google. Możliwość zdalnego zwiedzenia firmy przyciągnie sporą ilość nowych klientów i zwiększy dochody naszego biznesu. Żeby jednak wirtualny spacer był wysokojakościowy, powinno się wybrać rekomendowanego fotografa Google do jego opracowania. Jakie kryteria spełnia […]

Jeśli prowadzisz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, z pewnością z czasem myślisz nad tym, co zrobić, aby pojawiała się ona jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. Jasne jest wszak, że współcześnie obecność w internecie jest jednym z warunków sukcesu, gdyż to właśnie tu szereg klientów po raz pierwszy zetknie się z twoją działalnością. […]

Panoramy sferyczne to niesłychanie atrakcyjna i stosunkowo nowa metoda prezentowania wnętrz firm i lokali usługowych. Zazwyczaj widzimy je wędrując po wizytówkach Google Moja Firma oraz Google Street View, ale również napotykamy je na najsłynniejszym serwisie społecznościowym – na Facebooku. Daje on możliwość zamieszczania na tablicy firmy takiego panoramicznego zdjęcia. Jak zatem możesz zastosować panoramy sferyczne […]

Wszechobecność internetu oraz prostota użycia go w celu wyszperania potrzebnych produktów i usług przyczyniła się do tego, iż każde przedsiębiorstwo chce obecnie wybić się w sieci. Rzecz jasna, samo uruchomienie strony www nie znaczy, iż potencjalni klienci do nas trafią – najważniejsza jest bowiem obecność na pierwszych miejscach wyników wyszukiwania. Wiele małych firm, które świadczą […]

Gdy posiada się firmę, niezależnie czy jest się usługodawcą, dystrybutorem czy wytwórcą, akcje reklamowe powinny być istotnym elementem budowania rozpoznawalności marki. Spółki oraz większe przedsiębiorstwa mogą sobie pozwolić na utworzenie i opłacanie swoich wydziałów ds. reklamy, jednak małe firmy, które z rzadka przeprowadzają akcje promocyjne, przeważnie poszukują wsparcia u zewnętrznych agencji reklamowych. W czym wesprze […]

Funkcjonalność stron internetowych bierze się przede wszystkim z ich wzornictwa. Tworząc strony www musimy nie tylko opierać się na walorach wizualnych, ale także przyzwyczajeniach klientów – jeżeli poruszanie się na stronie przysporzy im trudności, szybko wejdą na inną stronę i zdecydują się na towary innej firmy. By zatem witryna przyniosła nam oczekiwane korzyści, powinniśmy zadbać […]

Spacery wirtualne, które pojawiły się wraz z usługą Google Street View, stają się coraz bardziej popularne, dzięki czemu znajdują zastosowanie w promocji firm. Pozwalają w dostępny sposób pokazać siedzibę firmy ewentualnie nieruchomość ważną dla naszego biznesu. Jest to atrakcyjna prezentacja, którą powinno się umieścić w wizytówce Google Moja Firma. Sporo podmiotów nie do końca jednakże […]

O korzyściach płynących z posiadania firmowej strony możemy mówić bardzo długo. To świetna technika promowania przedsiębiorstw – tak tych ogromnych, jak i niewielkich. Jednak dla małych przedsiębiorców nierzadko okazuje się zbyt wysokim kosztem – fachowe projektowanie i opracowanie witryn nie należy przecież do niedrogich. Biznesmeni, którzy z różnych powodów nie mogą postawić na zlecenie takich […]

Top