Custom Publishing

W tym miejscu znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące custom publishing.

Custom publishing to forma marketingu polegająca na korzystaniu z technik wydawniczych. Jest to technika całościowej obsługi zleceń w zakresie wydawnictw wielostronnicowych. Firmy podejmują się zleceń polegających zarówno na zaplanowaniu projektu danej ulotki, czy też biuletynu, ale też na kontynuacji wydawania kolejnych numerów istniejącego już wydawnictwa.

Custom publishing – jak wygląda w praktyce?

Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, PR-owej, wydawniczej, redakcyjnej oraz drukarni. Do wydawnictw tego typu zalicza się:

  • tradycyjne magazyny papierowe,
  • newslettery,
  • magazyny internetowe (e-ziny),
  • katalogi różnego rodzaju,
  • publikacje książkowe,

Cele custom publishingu

Do zadań custom publishingu zalicza się osiąganie celów marketingowych, celów z zakresu public relations oraz komunikacyjnych, takich, jak:

  • pozyskiwanie nowych klientów,
  • wpływanie na lojalność klientów,
  • wzmacnianie wizerunku firmy i marki,
  • efektywna komunikacji wewnętrznej służącej: integrowaniu i motywowaniu, a także informowaniu i budowaniu kultury firmowej.

Dane adresowe:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]

Top