Google radzi, jak rozpoznać dobrą firmę SEO

Jak rozpoznać dobrą agencję SEO? Dowiedz się więcej na https://www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.

Jeśli prowadzisz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, z pewnością z czasem myślisz nad tym, co zrobić, aby pojawiała się ona jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. Jasne jest wszak, że współcześnie obecność w internecie jest jednym z warunków sukcesu, gdyż to właśnie tu szereg klientów po raz pierwszy zetknie się z twoją działalnością. Jak wobec tego znaleźć dobrą firmę SEO? Należy skorzystać z sugestii specjalistów.

Google doradza, jak rozpoznać dobrą agencję SEO

Nie można negować, iż cały sektor SEO, czyli działań związanych z optymalizacją stron www pod wyszukiwarki, pojawiła się i bezustannie rozkwita zasadniczo tylko za dzięki wyszukiwarce Google. Pomimo występowania innych opcji, jak m.in. Yahoo, Bing bądź DuckDuckGo, wciąż kluczowe są pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto chce być widocznym w internecie, powinien spróbować powalczyć o swoje miejsce w top 3 w Google. W przypadku branż, gdzie konkurencja jest silna, zwykle jest to niemożliwe bez konsultacji ze specami z firmy SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których idea optymalizacji stron jest czymś nowym, i opublikowało krótki kurs, jak znaleźć rzetelną agencję SEO.

Czym według Google wyróżnia się dobra agencja SEO?

Pracownik Google z przeszło dziesięcioletnim stażem punkt po punkcie tłumaczy, jak zidentyfikować rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród kluczowych cech m.in.:

  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od wnikliwego audytu strony,
  • umiejętność oceny budżetu oraz czasu koniecznego do zakończenia zakładanych wdrożenia,
  • zapewnienie witrynie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
  • transparentność odnośnie prowadzonych wdrożeń, m.in. poprzez comiesięczne raportowanie i permanentny dostęp do statystyk strony,
  • zagwarantowanie witrynie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • zadbanie o ogólną widoczność strony www, a nie wyłącznie pozyskiwanie pozycji w wynikach wyszukiwania na pojedyncze słowa kluczowe.

Pracownica firmy Google wskazuje również, iż rzetelna agencja SEO nigdy nie obieca spektakularnych wyników z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony www jest procesem długofalowym, często dającym dostrzegalne efekty przeważnie po paru miesiącach pracy.

Top