Pozycjonować, jak to łatwo powiedzieć

Dowiedz się, komu zlecić pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie stron to wiele działań, które mają na celu poprawienie obecności stron w organicznych (to znaczy w bezpłatnych) wynikach wyświetlanych w wyszukiwarce. Im wyższą pozycję zdobędzie strona w wynikach wyszukiwania, tym więcej zgromadzi odwiedzających witrynę, co w rezultacie powinno skutkować zwiększeniem ilości transakcji firmy. Drugim plusem tego działania jest budowa rozpoznawalności marki, produktu lub usługi.

Google wartościuje wszystkie strony www pod kątem około 200 najrozmaitszych wskaźników. Efekt tej ewaluacji warunkuje to, na której pozycji strona bądź jej podstrona wyświetli się użytkownikowi przeglądarki w SERP na konkretną frazę. Za główne czynniki rankingowe specjaliści ds. SEO uznają między innymi linkowanie (on-site oraz off-site), prędkość ładowania, a także jakość treści.

Wstukując w wyszukiwarkę Google dowolne słowo, internaucie zostanie przedstawiona lista stron, których treść została uznana za najlepiej dopasowaną do wpisanego hasła. Które strony wyświetlają się w rezultatach wyszukiwania najwyżej? Przeważnie te, których treść jest odpowiednio wypełniona trafnymi słowami kluczowymi. a przy tym bardzo rozbudowana. Na pozycje nie bez wpływu jest również prawidłowo wykonane kodowanie, prędkość wczytywania się strony (zarówno w wersji na desktop, jak i mobile), jak również jakość stron www publikujących linki do naszej witryny.

Czy powinno się powierzyć pozycjonowanie strony lub sklepu www zewnętrznemu podmiotowi?

Algorytm Google systematycznie ulega zmianom, zatem warto zlecić pozycjonowanie stron i sklepów www ekspertom. Świetnym wyborem będzie agencja SEO, która posiada kilkuletnie doświadczenie w tym obszarze. W takich agencjach pracuje wielu specjalistów nie tylko od optymalizacji, lecz również programowania i social mediów. Zlecając pozycjonowanie agencji zewnętrznej zaoszczędzone środki i czas można zaprząc w inne akcje marketingowe, które również zwiększą przychód firmy.

Do kogo adresowana jest usługa pozycjonowania stron i sklepów internetowych w Google?

Pozycjonowanie to przede wszystkim oferta adresowana do zarządców stron www, które służą do prezentacji i sprzedaży wyrobów albo usług przedsiębiorstwa. Decydując się nawet niszowy biznes nieroztropnie jest w dzisiejszych czasach nie posiadać własnej strony firmowej albo ją utworzyć, jednak zaniechać jej pozycjonowanie. Biznes to nieustanne współzawodnictwo o dotarcie do kolejnych klientów. Wedle szacunków aż 97% klientów sprawdza w internecie opinie o lokalnych markach, co klarownie pokazuje do jak szerokiej grupy klientów można w ten sposób dotrzeć. A wyświetlenie się adresu strony albo sklepu w Top10 wyników wyszukiwania ogromnie zwiększa prawdopodobieństwo, że klient skorzysta z naszych usług.

Dane adresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]

Top