Pawilony handlowe – na targi i wystawy

Pawilony są przydatne w każdym przedsiębiorstwie zajmującym się handlem. Stanowią dopełnienie sklepu stacjonarnego albo też mogą być nadrzędnym punktem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się w czasie giełd i podobnych imprez, a ponadto, dzięki szybkiemu montażowi i mobilności, stosuje się je na przykład do handlu na sezonowych wyprzedażach czy w miejscowościach letniskowych. Aby pawilon handlowy dobrze wypełniał swoje zadania, powinien być odpowiednio dopasowany do potrzeb użytkownika. Na co zatem zwrócić uwagę przy jego doborze?

Pawilon handlowy – jak wybrać?

W ofercie producentów znajdziemy różne rodzaje przenośnych pawilonów handlowych. Każdy z nich zalicza się do jednej z dwóch grup – pawilonów namiotowych oraz ze sztywnymi ścianami. Te ostatnie mogą być wykonane na przykład z płyty obornickiej albo drewna. Charakteryzują je stosunkowo szybki montaż, jednak ich przenośność jest o wiele mniejsza niż pawilonów namiotowych. Są również od nich zdecydowanie droższe, przez co zalecane są raczej do punktów stacjonarnych. Poza tym mogą pełnić funkcję portierni, kas biletowych bądź kiosków.

Pawilon namiot – czemu warto go używać?

Jeżeli pawilon handlowy ma być raz za razem przestawiany lub priorytetem jest dla nas cena, najlepszą opcją będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego typu konstrukcje cechuje spora wytrzymałość, która jest wynikiem wykorzystania do ich produkcji wysokiej jakości tworzyw. Zarówno rury, z których wykonane są konstrukcje, jak i powłoki, wykazują odporność na niekorzystne warunki atmosferyczne oraz uszkodzenia mechaniczne. To sprawia, że namiotowy pawilon handlowy, o ile będzie odpowiednio konserwowany, posłuży wiele lat – nawet przy intensywnej eksploatacji.

Top