Sprzedaż central telefonicznych

Liderami w branży centralek telefonicznych są Slican, Panasonic i Platan, które mają duże doświadczenie w produkowaniu centralek telefonicznych oraz dużą różnorodność modeli tych urządzeń, które zaspokoją potrzebny nawet najbardziej wymagającego biura.

Centralki telefoniczne – czy są niezbędne?

Centrala telefoniczna to zespół urządzeń przeznaczony do łączenia abonentów w sieci telekomunikacyjnej na czas wymieniania informacji. Centralki telefoniczne pozwalają zaoszczędzić czas osób dzwoniących, uprościć działanie instytucji oraz w dużym stopniu zmniejszyć ponoszone koszty użytkowania. Wszystkie centralki telefoniczne umożliwiają przekazywanie na numery wewnętrzne rozmów przychodzących, wykonywanie rozmów wewnątrz przedsiębiorstwa bez żadnych kosztów (w obrębie centralki) oraz dyskryminację rozmów wychodzących polegających na wyłączeniu wyjść na rozmowy komórkowe, miastowe i międzymiastowe. Centrala zezwala na przyznanie każdemu aparatowi telefonicznemu wewnętrznego numeru dozwolonego, który pozwala na wykonywanie połączeń zewnętrznych. Posiada również możliwość gromadzenia danych, które zostają zapisane w pamięci centrali dzięki czemu istnieje możliwość kontroli takich danych jak numer wewnętrzny i zewnętrzny, godzina rozmowy oraz przybliżony koszt.

Top